Ovdje ste:: SOL STAV Kolumna Internetsko bh. siromaštvo
 
 

Internetsko bh. siromaštvo

Ispis
Bosna i Hercegovina je siromašna ako ju se pogleda kroz prizmu medija na virtuelnoj svjetskoj mreži. Nažalost je to odraz naših skromnih apetita. Više od  polovine medija na webu liče jedni na druge, ne samo vizuelno nego i sadržajem.


Zahvaljujući dostupnosti definisanih predložaka za internet prezentacije i njihovoj relativno niskoj cijeni svako od nas danas može postati vlasnikom medija. Međutim, to ne znači da može pridobiti povjerenje publike.

Kreativnost zarobljena unutar COPY PASTE djelovanja

Nerealno je više i brojati koliko se sajtova vezanih za neko lokalno područje ili oblast svakodnevno pojavljuje na internetu, jer taj broj iz dana u dan i raste, ali se i smanjuje. Varira. Entuzijasti, nerijetko volonteri, patrote i vrlo često mladi ljudi bez naročitih drugih obaveza kreiraju i počinju održavati sajtove čiji su sadržaji bazirani na informacijama iz lokalne sredine. U nedostatku vijesti ili ideja, takvi sajtovi namjenjeni prvenstveno ciljanoj publici često postaju mjesto zbiranja agencijskih vijesti i zanimljivosti kopiranih sa drugih sajtova. Time polagano gube značaj i njihova sudbina, ukoliko nastave tu praksu je sigurno izumiranje. Nikad se u suštini ne uspiju nametnuti publici, jer nemaju kapacitete i moć boriti se sa elektronskim medijima na internetu. Njihovi kreatori skoro u pravilu toga nisu svjesni jer nisu stručnjaci za oblast u koju su se upustili.

Elektronski mediji dominiraju i internetskim medijskim prostorom

Povjerenje publike na internetu najozbiljnije je u rukama javnih, ali sve češće i privatnih elektronskih medija. Što su generalno poznatiji, to je više korisnika i njihovih online sadržaja. Ozbiljan i objektivan odnos prema aktuelnim događajima, tematiziranje problema i osluškivanje javnosti glavni su faktori čuvanja pažnje na sadržajima određenog medija. Mogućnost reakcije u obliku ocjene ili komentara povećava popularnost medija, ali i osjećaj prema njihovoj odgovornosti. Treća stvar je što mediji formirani prije ili izvan interneta imaju mogućnost više za obogatiti web strane multimedijalnim sadržajima vlastite produkcije i time postati jedinstveni. Njima se po logici generalno najviše i vjeruje! Tu se i krije njihova velika prednost. Tradicionalni profesionalazim novinarstva morao bi biti temelj i online medija, ukoliko žele opstati na mreži. U suprotnom, njihove šanse u startu su osuđene na propast!


Azra Mešić  - buka
 
 
 
 

CB Login